En klar majoritet vil booke uden for normal kontortid. Travelize sørger for, at dine kunder kan booke hvordan, hvornår og hvor de vil. Din rejsebutik er åben 24 timer i døgnet.
Kraftfulde integrerede salgsværktøjer. Nyhedsbrev, tips en ven og brochurebestilling integreret med dit bookingsystem giver dig mulighed for at bearbejde din kundegruppe effektivt og billigt. Mulighed for avanceret e-mail-markedsføring integreret med bookingsystem.
Kunder, som booker selv, bestiller 47% flere tilvalg.
Bookingsystem, hjemmeside og administration i et system. Du samler informationen på et sted og undgår alt dobbeltarbejde.
Kunder booker selv deres rejse online. Du sparer tid og personale.
Mulighed for at sende bekræftelser, fakturaer og rejsepapirer elektronisk.
Omkring 63 % vil booke deres rejser på nettet (kilde ”Netsurvey”). Travelize gør dette enkelt.
93 % af forbrugerne som har booket med Travelize anser, at det er meget enkelt. De øvrige anser, at det er enkelt.
De fleste vil booke uden for normal kontortid.
Lavere personaleomkostninger ved forenklet booking. Vi har eksempler på, at kunder har reduceret personaleomkostningerne med op til 50 %.
Effektivere salg. Du får bedre oversigt og kraftfulde værktøjer at bearbejde din målgruppe med.
Der kræves ingen investeringer i hardware for at bruge Travelize.
Du kan vokse i systemet uden kostbare opgraderinger.
Support og opgraderinger er inklusive, hvilket indebærer en enkel omkostningsstruktur.
Alt i ét system eliminerer dobbeltarbejde.
Vi, som arbejder med Travelize, er ikke kun dygtige programmører i moderne database- och webprogrammering, men har først og fremmest en bred og dyb erfaring fra ledende stillinger i rejsebranchen.
Vi har studeret mængder af bookingsystemer samt implementeret bookingsystem i mere end 20 lande. Dette, kombineret med erfaring i, hvad som giver lønsomhed og salg i rejsebranchen, afspejles på en unik måde i funktionerne i systemet.
Travelize bruges i dag af 150 arrangører og mere end 3000 brugere, hvilket bidrager til vores kontinuerlige kompetenceudvikling.
Benytter e-mailhåndtering til bookingbekræftelser, påmindelser mm.
Automatisk betalingskontrol af kundeindbetalinger samt integreret kreditkortbetaling.
Koblinger til leverandører. Sende værelseslister, transportlister mm. via e-mail for at spare tid og omkostninger. Eller lad leverandøren sørge for det selv i systemet.
OCR funktionalitet. Travelize er tilpasset til at modtage OCR filer. Som tillæg kan du få fuldstændig OCR integration.
Arbejd hvor du er – al administration udføres via en webbrugerflade.
Systemet håndterer pakkerejser, kun logi/fly, varieret rejselængde og skræddersyede rejser, koblinger til GDS, lavprisselskaber, hotel- og lejebilssystemer afhængigt af behov.
Travelize er opbygget af moduler. Du kan enkelt komplettere med nye moduler efterhånden som virksomheden vokser eller forandres.
Enkelt at tilkoble nye brugere eller et helt nyt kontor.
Uanset om du vokser hurtigt eller må mindske din virksomhed, så er dette enkelt med Travelize. Du behøver ikke at skifte server eller lignende.
Du får en smuk hjemmeside, som er let at navigere i, og som definitivt er kundevenlig, hvor al information, du har i bookingsystemet bruges. Intet dobbeltarbejde og altid korrekt information.
Du kan selv opdatere og forandre indholdet. Ingen specielle færdigheder kræves.
Travelize er helt web-baseret og muliggør enkle og hurtige tilpasninger til nye funktioner.
Opgraderinger indgår. Vi har et højt udviklingstempo. Du kan regne med, at du får adgang til smarte funktioner først.
Ingen installationer af programmer behøves på dine datamaskiner.
Alle opdateringer sørger vi for.
Personlig support.
Online manual direkte ved hver funktion i systemet.
Søgefunktion for alle tidligere supportærinder.
Kloge søgefunktioner for hjælp og FAQ i vores supportcentral.